ІСТОРІЯ КОНВЕРТА
Конверт
-
Конверт (від німецького kuvert) — пакет з паперу або поліетилену для вкладання, зберігання та пересилання паперів, плоских предметів і ін.
- Конверт (від фр. Couvert) — об (в) ертка, оболонка, сорочка листи; паперова сумка.
- Конверт (по Ушакову) — складений з чотирьох сторін кутами пакетик з паперу, в який вкладають лист для відправки.
Історія конверта
За статистикою, щодня адресатами вирушає понад 3 млн.листів. Листи, договори, каталоги — вся кореспонденція відправляється в поштових конвертах. Сьогодні, ми вже не можемо уявити собі відсутність цього атрибуту поштової служби. А між тим, до того, як прийти до нас, він пройшов довгий шлях через міста і країни.
Що стосується поштового конверта, то винайдений він був зовсім недавно — в 1820 році в Англії. Якийсь торговець папером, картоном, містер Бревер з міста Брайтона, оформляючи вітрину свого магазину, барвисто розмістив на ній аркуші паперу різних розмірів — від великого, використовуваного для письма, до розміру всього з візитну картку. Цей розмір дуже сподобався місцевій публіці, і писати на ньому листи стало хорошим тоном. Але ось складати такий листочок за подобою конверта, було дуже незручно: не вистачало місця для адреси. Був потрібен спеціальний конверт. Зрозуміло, клієнтам англійської пошти було зовсім не до смаку самим викроювати і клеїти такі конверти. І вони незабаром з'явилися в продажу. А оскільки попит на них був великий, довелося конструювати машини, що виготовляють конверти сотнями тисяч. Так конверт почав свою ходу по всьому світу.
Звичайно ж не обійшлося і без легенди про появу конверта на світло. У ній говориться, що конверти були придумані для вітряних осіб, які відвідували морські курорти, щоб їх листування з заведеними там коханцями залишалася в таємниці від ревнивих чоловіків. На відміну від дам, що жадали дотримання таємниці листування, було чимало людей, яких дуже цікавило вміст листів городян і навіть представники державної влади не були винятком. Так, наприклад, непристойна цікавість привела Наполеона до Німеччини, де він відкрив відділ контролю за листуванням, який охрестили Чорним кабінетом. Перевірка листів проводилася строго конфіденційно, не залишаючи ніяких слідів розтину на конверті. Самому кваліфікованому контролерові — якомусь Ногелеру — його майстерність вміло розкривати конверти принесло посаду генерального поштмейстера.
У наш час виробництво конвертів набуває більш масштабний характер. У той час, як за вікном двадцять перше століття — час прогресу науки і розвитку інформаційних технологій, коли все навколо комп'ютеризовано. Можна засумніватися в необхідності виготовлення і використання конвертів, в той час як багато хто успішно використовують електронну пошту, яка має низку переваг. Лист, надісланий електронною поштою, прийде за лічені секунди, ніколи не намокне, його ніхто не порве ... У сьогоднішньому сучасному світі, час змінює все, і технологія виготовлення конвертів плавно переходить в інші, не менш важливі і актуальні сфери.
Хто б міг подумати або передбачити півстоліття тому, що цей звичайний пакет з паперу буде грати величезну роль в успіху і процвітання багатьох торгових марок і брендів компаній, і в створенні та розповсюдженні реклами. Сьогодні жодна поважаюча себе рекламна компанія не обходиться без свого особливого конверта. Тепер він має свій фірмовий стиль і логотип, індивідуальний розмір (від C6 до B4), свій колір і шрифт.
Тепер конверт — це свого роду візитна картка компанії, який повинен бути найкращим і неповторним. Йому відведено дуже важливе і перспективне місце в нашому суспільстві.