Вимоги з підготовки макетів
Оптимальним варіантом макета для виготовлення конвертів є графічний файл Adobe Illustrator (ai, eps) версії cs3 або нижче.
Також приймаються до виконання файли програм:
Corel Draw v.13 и ниже; | |
Adobe pdf; | |
Adobe Photoshop. |
Макет повинен бути зроблений у розмірі (список стандартних розмірів конвертів див. нижче), мати колірну модель CMYK (якщо використовуються плашкові кольори - то Pantone Solid Uncoated), використовувані в документі шрифти повинні бути переведені в криві. Надані окремо або запроваджені в документ растрові зображення повинні мати оригінальний розмір (без масштабування), колірну модель CMYK, мати дозвіл 300 dpi для CMYK і Grayscale, 600 dpi - для Bitmap.
Якщо Ви не впевнені в кінцевому результаті - не призначайте об'єктам атрибути overprint і не використовуйте треппинг. Всі необхідні установки ми зробимо самі. Також не допускається призначення атрибуту overprint білим об'єктам - в цьому випадку вони надруковані не будуть. Така помилка часто трапляється при зміні кольору об'єктів в процесі редагування з чорного на білий.
Макети, створені за допомогою програм Adoge InDesign або QuarkXpress, необхідно перевести в криві і експортувати в eps файл або надрукувати в pdf (переважно), або передати публікацію разом c використовуваними в ній графічними файлами і шрифтами (небажано).
Макети, створені за допомогою програми Adobe Photoshop, повинні бути надані у форматах tiff (що не вимагають редагування) або psd (в цьому випадку шрифтові шари повинні бути растровані). Колірна модель CMYK, роздільна здатність - 300 dpi для CMYK і Grayscale, 600 dpi - для Bitmap. Пам'ятайте, що папір конвертів - офсетний, використовуйте профіль для перегляду для крейдованих паперів (наприклад, Uncoated Fogra 29), не приєднуйте колірний профіль до файлу.
Всі макети повинні мати відступ від верхнього (широкого) краю 10 мм. У разі запечатки фоном - додатково по 2мм фону на виліт зліва, справа і знизу.
Формати конвертів:
|
|
|